Återbetalningspolicy

Vi levererar streckkoder till återförsäljare för ett engångspris som kan användas i de flesta butiker internationellt. När vi har levererat en streckkod kan vi inte ta tillbaka den till vårt system och sälja den vidare till en annan kund. Detta för att vi måste kunna garantera att våra streckkoder är oanvända och internationellt unika och inte har varit utanför vårt registrerade system innan de levereras till kunden. Därför kan vi tyvärr inte återbetala streckkoder som du har köpt.

Det finns dock vissa fall. där vi kommer att överväga möjligheten att återbetala din betalning.

.

  • Om du upptäcker en butik som inte finns på vår lista och en relation som inte innehåller möjliga lokala begränsningar på vår streckkod accepterar sidan som inte accepterar våra streckkoder (och kan presentera ett skriftligt uttalande om detta från den butik som den avser) , då kommer vi att titta på möjligheten att återbetala ditt inköpspris om du kontaktar oss inom 3 veckor efter köpet och bevisar att du sedan har registrerat dig för GS1 Danmark.

Vi återbetalar inte om:

  • Du förväntar dig att få en streckkod med en specifik landskod. Vi påpekar på vår webbplats att våra streckkoder börjar med ‘07’ eller ‘06’ på olika platser, t.ex. FAQ -sida, eller Köp streckkodssida samt implicit på de grafiska exemplen vi visar på webbplatsen. Vi anger inte någonstans att våra streckkoder börjar med en specifik landskod men att de är internationellt giltiga och lagliga för användning internationellt, liksom i Danmark

 

  • Vi ersätter inte uppföljningskostnader, men när vi återbetalar hela eller delar av det belopp som streckkoderna köptes för.

 

Obs – Streckkoder som återbetalas kommer att markeras med olagligt för användning på produkter i vår onlinedatabas.

 

Behövs hjälp?

Om du har problem av någon art med våra stregkoder eller är i tvivel, är du alltid välkommen kontakta oss