Återbetalning och returpolicy

Återbetalning och returpolicy politik

Bakgrund

Vi tillhandahåller streckkoder för detaljhandeln till ett engångspris som kan användas internationellt i de flesta detaljhandelsbutiker. När vi har levererat en streckkod kan vi inte ta tillbaka den till vårt system och sälja den vidare till en annan kund. Det beror på att vi måste kunna garantera att våra streckkoder är oanvända och internationellt unika och inte har varit utanför vårt registrerade system innan de levererades till kunden.

Omständigheter där vi kommer att överväga att återbetala dina pengar

Det finns dock vissa omständigheter där vi kan överväga att återbetala dina pengar: Om du upptäcker en butik som inte finns med på vår lista på vår streckkoder acceptans sida, som inte accepterar våra streckkoder, återbetalar vi det betalda beloppet om du kontaktar oss inom 12 månader efter köpet.

Vi refundere ikke hvis du förväntar dig att få en streckkod med en specifik landskod. Vi påpekar på vår webbplats att våra streckkoder börjar med ’07’ på olika platser, t.ex. FAQ-sida eller Köp streckkoder side. Vi anger inte någonstans att våra streckkoder börjar med en specifik landskod, utan att de är internationellt giltiga och lagliga att använda internationellt, såväl som i Sverige.

Vi återbetalar inte uppföljningskostnader, men när vi gör det är det hela eller delar av det belopp som streckkoderna köptes för.

Obs – Streckkoder som återbetalas kommer att markeras med olagligt för användning på produkter i vår onlinedatabas.

Behövs hjälp?

Om du har problem av någon art med våra stregkoder eller är i tvivel, är du alltid välkommen att kontakta oss eller se vänligen våra faq-sidor.